Skip to main content

Вече 125 години мисията на Johnson's е да създаваме най-нежните продукти за бебета в света. Продукти, толкова нежни, за да се използват във всяка възраст и етап от живота на бебето. Това е нашият стандарт за нежност.

Но нежността не е само в продуктите ни, а и в сърцата ни.

Ние в Johnson's вярваме в необятната, трансформираща сила на нежността.

В това да бъдем нежни с нашите деца и с техните мечти и амбиции.
Нежни един към друг.
Нежни към планетата.
Нежни в нашите думи, мисли и действия.
Нежност означава сигурност.
Нежност означава чистота.
Нежност означава увереност.
Нежност означава щастие.

Ето защо всичко, което създаваме, всичко, което правим, и всичко, което отстояваме, е толкова нежно, колкото искате да бъде светът.

Какво е необходимо, за да изберем нежността: Нашите обещания

  • Никога да не спираме да вдигаме летвата

  • Да използваме само подходящи съставки

  • Да бъдем открити и честни

  • Да мислим първо като родители

  • Да помагаме светът да се превръща в едно по-нежно място

Силата на уханието

Ние целенасочено избираме да запазим аромата в нашите нови продукти, тъй като уханието играе ключова роля в развитието на щастливото, здраво бебе. В сътрудничество с най-добрите парфюмерийни къщи по света ние създаваме нашите нови нежни ухания.

Намаляване на въздействието върху околната среда

Ние в JOHNSON’S® се ангажираме внимателно да създаваме всички наши формули, така че да бъдат нежни към околната среда, тъй като се стремим да създаваме най-добрите продукти за бебетата и за целия свят около тях.

Знаете ли че?

Над 90% от изследванията на продукти за грижа на бебешката кожа, са извършени от Johnson's.

Пионери в научните изследвания на продукти за грижа за бебето

Ангажирани сме се да осигурим най-доброто за бебетата. От десетилетия сме пионери в изследванията за по-задълбочено разбиране на уникалните нужди на очите, кожата и косата на бебетата. Тези научни познания стоят зад всеки един от нашите нежни и успокояващи продукти, които отговарят на, или надвишават най-високите регулаторни стандарти в света..

 

Ето някои от нашите изследвания на продукти за грижа за бебето:

Зрение

  • Очите на бебето продължават развитието си и след раждането, поради което зрението се развива последно от сетивата
  • Зрителният контакт е изключително важен за социалното развитие
  • Новородените могат да фокусират очите си само на 20 до 30 сантиметра (разстоянието до Вашето лице, когато го люлеете или храните)
  • Бебетата премигват от 2 до 5 пъти в минута, затова техните очи са много податливи на раздразнения

Докосване

  • Физическият контакт е първата емоционална връзка за бебето и е ключът за неговото емоционално и интелектуално развитие
  • Кожата е първата защитна линия срещу токсини, дразнители и алергени
  • Бебешката кожа е до 30% по-тънка и по-чувствителна от тази на възрастен човек
  • Хидратирането е ключът за здрава бебешка кожа

Ухание

  • Бебетата могат да усещат мирис, преди да се родят
  • Приятните и познати ухания подобряват настроението, успокояват и премахват тревожността
  • Майчиното ухание може да спре плача на бебето
  • При проведено проучване, бебетата къпани с ароматен миещ продукт поддържат 30% повече контакт с майките си след баня, в сравнение с бебетата къпани в неароматен продукт.

Сън

  • Проучванията сочат, че 20–30% от бебетата изпитват проблеми със съня
  • Повечето родители (76% в един от докладите) изразяват желание да променят някой от аспектите на съня на своите бебета
  • Ние, в партньорство с д-р Джоди Миндел, водещ експерт по детския сън от Университета Сейнт Джоузеф и Детската болница във Филаделфия, разработихме нашата Bedtime подготовка за сън от 3 стъпки.
  • Помогнете на бебето си да заспи по-бързо и да спи по-дълго с нашият Bedtime ритуал за сън в 3 стъпки
Back to Top